O MENI

Energijska terapevtka, otroška psihologinja in mentorica

čuječnost in učenje ki oblikujeta življenje

Kdo sem in kaj počnem?

Sem Lea večna raziskovalka življenja, otroška psihologinja, učiteljica čuječnosti, in energijska terapevtka. Predvsem pa človek, ki verjame v moč odnosa, s seboj, z otrokom, z mladostnikom in s svetom.

Moja pot ni bila vedno lahka. A prav iz lastnih izzivov sem se naučila, kaj nas v resnici zdravi: sprejetost, razumevanje in prostor, kjer si lahko točno to, kar si.

To želim zdaj ponujati naprej, skozi podporo, izkušnje in znanja, ki sem jih z leti zbrala in srčno preizkusila v praksi.

Zakaj?

Ker verjamem, da se otroci najbolje razvijajo v okolju, kjer odrasli znamo držati prostor  brez strahu, brez potrebe po nadzoru, ampak z ljubeznijo, jasnostjo, mejami in notranjim zavedanjem.

Ker vem, da lahko vsak starš postane dovolj dober starš.
In da lahko vsak človek ne glede na preteklost postane močnejši, bolj miren in bolj v stiku s sabo.

Kako delam?

Verjamem, da odrasli potrebujemo moč in stabilnost, da lahko otrokom ustvarimo varen svet. Zato delam na več ključnih področjih:

Za starše:

  • Mentorstvo in individualna podpora

  • Pogovori, kjer skupaj poiščemo rešitve, razbijemo občutke krivde in poiščemo stik z vašimi starševskimi vrednotami

Za otroke in mladostnike:

  • Skupinske in individualne delavnice za krepitev samozavesti, čustvene pismenosti in varnega izražanja

  • Inštrukcije, ki vključujejo učno pomoč + čustveno podporo

  • Pogovori, kjer otroci dobijo občutek, da jih nekdo končno res posluša

Za vse generacije:

  • Predavanja in seminarji na šolah, vrtcih, za starše ali strokovne delavce

  • Energijska terapija, EFT in čuječnost: za pomiritev, uravnoteženje in globlje razumevanje sebe

učiteljica čuječnosti in meditacije
mentorstvo za starše najstnikov

Komu so namenjene moje storitve?

Staršem, ki si želijo bolj povezanega odnosa z otrokom, mirnejše vsakdanjike in konkretna orodja za vzgojo brez kričanja, obupa in občutka nemoči.

Otrokom in mladostnikom, ki se soočajo z negotovostjo, nizko samozavestjo, težavami v šoli ali preprosto potrebujejo varen prostor, kjer so sprejeti.

Učiteljem, pedagoškim delavcem in vzgojiteljem, ki čutijo, da potrebujejo več notranjega miru, razumevanja in drugačen pogled na otroke, ki jih spremljajo.